header-kommunikaasje-sub

Communicatiebureau

Waar draait het bij jullie om?

Communicatiebureau Kommunikaasje draait om ROI (Return on investment). Alles staat bij ons in het teken van een maximaal resultaat voor elke euro die aan communicatie besteed wordt. Wij zijn een bureau dat door uitgekiende inzet van communicatiemiddelen een bovengemiddelde respons krijgt.

Creatieve concepten, externe communicatieondersteuning, tekstschrijven, online marketing, communicatieadvies, websiteontwikkeling, websiteontwerp, social media specialist, vormgeving, art direction, strategie, communicatiemanager, conceptontwikkelaar... Dit alles en nog veel meer vind je onder het dak van communicatiebureau Kommunikaasje. Wij doen het allemaal.

Kommunikaasje is door hard werk en de klant centraal stellen een volwassen communicatiebureau geworden. Kosteneffectief en flexibel. En alles geregeld via één vertrouwde contactpersoon. Voor iedereen die een betaalbaar, effectief, doortastend, overheadloos en resultaatgericht communicatiebureau nodig heeft, is er communicatiebureau Kommunikaasje!

Schakel ons in voor o.a. de volgende communicatiewerkzaamheden

  • Managementcommunicatie
  • Marketingcommunicatie
  • Organisatiecommunicatie
  • Public relations
  • Public affairs
  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Overheidscommunicatie
  • Wervingscommunicatie
  • Groepscommunicatie
  • Crisiscommunicatie
  • Metacommunicatie
  • Beleidscommunicatie
  • Administratieve communicatie
  • Burgercommunicatie
  • Beleidscommunicatie
  • Bedrijfscommunicatie
  • Politieke communicatie
  • Personeelscommunicatie
  • Corporate communicatie
  • Massacommunicatie

Tijd voor Kommunikaasje? Laten we afspreken!

088-1155649

Bel ons gerust. We luisteren graag!

Contact

Actiemarketing, 5 aandachtspunten

Actiemarketing,-5-aandachtspunten
Op basis van mijn ervaring met een zeer uiteenlopende klantenportefeuille in Noord-Nederland heb ik een lijst van 5 aandachtspunten samengesteld waarvan ik denk dat elke marketeer op de hoogte moet zijn wanneer de actiemarketing strategie bepaald wordt. 1. Alles gaat snel tegenwoordig. Consumenten hebben geen tijd noch de interesse om alle communicatie die merken op…
Lees verder

Verrassende conclusies na een non-profit campagne

Goodwill
Marktonderzoeksbureau Millward Brown en de Ad Council zijn recentelijk begonnen aan een studie naar de invloed van een PSA Campagne voor Goodwill. De Ad Council, die afhankelijk is van gedoneerde tijd en ruimte van mediapartners, ontving meer dan $94 miljoen aan gedoneerde hulp voor de Goodwill campagne, die liep van september 2013 tot april 2015…
Lees verder

5 Reclame modewoorden die klanten niet willen horen

buzz-marketing-blog
In 2018 zijn klanten slim, goed geïnformeerd en ziek van bepaalde woorden en frasen die al meer dan 100 jaar worden uitgemolken in de reclamewereld. Mensen zijn de marketingclichés moe, zo simpel is het. Dit is de toplijst met woorden en frasen die op klanten overkomen als onoprecht, respectloos of gewoon als leugens. Natuurlijk: Je…
Lees verder