header-kommunikaasje-sub

Communicatiebureau

Waar draait het bij jullie om?

Communicatiebureau Kommunikaasje draait om ROI (Return on investment). Alles staat bij ons in het teken van een maximaal resultaat voor elke euro die aan communicatie besteed wordt. Wij zijn een bureau dat door uitgekiende inzet van communicatiemiddelen een bovengemiddelde respons krijgt.

Creatieve concepten, externe communicatieondersteuning, tekstschrijven, online marketing, communicatieadvies, websiteontwikkeling, websiteontwerp, social media specialist, vormgeving, art direction, strategie, communicatiemanager, conceptontwikkelaar... Dit alles en nog veel meer vind je onder het dak van communicatiebureau Kommunikaasje. Wij doen het allemaal.

Kommunikaasje is door hard werk en de klant centraal stellen een volwassen communicatiebureau geworden. Kosteneffectief en flexibel. En alles geregeld via één vertrouwde contactpersoon. Voor iedereen die een betaalbaar, effectief, doortastend, overheadloos en resultaatgericht communicatiebureau nodig heeft, is er communicatiebureau Kommunikaasje!

Schakel ons in voor o.a. de volgende communicatiewerkzaamheden

  • Managementcommunicatie
  • Marketingcommunicatie
  • Organisatiecommunicatie
  • Public relations
  • Public affairs
  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Overheidscommunicatie
  • Wervingscommunicatie
  • Groepscommunicatie
  • Crisiscommunicatie
  • Metacommunicatie
  • Beleidscommunicatie
  • Administratieve communicatie
  • Burgercommunicatie
  • Beleidscommunicatie
  • Bedrijfscommunicatie
  • Politieke communicatie
  • Personeelscommunicatie
  • Corporate communicatie
  • Massacommunicatie

Tijd voor Kommunikaasje? Laten we afspreken!

088-1155649

Bel ons gerust. We luisteren graag!

Contact

4 redenen om interactieve marketing te gebruiken

interactieve-marketing
Vandaag de dag spenderen we uren aan het zeven van triljoenen stukjes informatie, met als resultaat dat onze aandachtsspanne significant bekort is. De gemiddelde mens heeft eigenlijk een kortere aandachtsspanne dan een goudvis. Ik zou willen dat ik daarmee een grapje maakte, maar jammerlijk genoeg is dat niet zo. Goudvissen kunnen zich langer concentreren dan…
Lees verder

Actiemarketing, 5 aandachtspunten

Actiemarketing,-5-aandachtspunten
Op basis van mijn ervaring met een zeer uiteenlopende klantenportefeuille in Noord-Nederland heb ik een lijst van 5 aandachtspunten samengesteld waarvan ik denk dat elke marketeer op de hoogte moet zijn wanneer de actiemarketing strategie bepaald wordt. 1. Alles gaat snel tegenwoordig. Consumenten hebben geen tijd noch de interesse om alle communicatie die merken op…
Lees verder

5 Stappen om alles uit verkooppromotie te halen

sales-promotion
Of het nu een coupon is, een weggeefactie, een winkel-brede uitverkoop of een spannende nieuwe wedstrijd, verkooppromotie biedt een van de oudste en meest effectieve manieren om van jouw producten af te komen, naamsbekendheid te genereren en nieuwe klanten aan te trekken. Maar, om van je verkooppromotie een succes te maken, moet je een plan…
Lees verder