header-kommunikaasje-sub

Online marketing

Wat maakt online marketing zo mooi?

Internet is een geweldige vorm van marketing dat we eigenlijk nog maar 20 jaar als middel kunnen zien. Het mooie aan online marketing is dat je perfect de investeringen af kan zetten tegen de opbrengsten. Zoekmachinemarketing, online advertising met Google AdWords of dynamische banners, retargeting campagnes of conversieoptimalisatie... Met de juiste kennis kan er eindeloos geoptimaliseerd worden op basis van data.

De mogelijkheden zijn online nagenoeg onbeperkt, maar het vraagt wel een doordachte aanpak. Gestructureerd werken, goede voorbereiding en strikte monitoring maken het verschil tussen betalen en investeren. Wij zorgen dat we continu op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen, testen nieuwe mogelijkheden en kunnen altijd terugvallen op 20 jaar ervaring. Wij gaan graag samen met jou, jouw online doelen halen!

Schakel ons in voor o.a. de volgende soorten online marketing

  • Online business development
  • Marketing team opzetten
  • Consultancy
  • Training
  • Detachering
  • Technische realisatie
  • Conceptontwikkeling
  • Linkbuilding
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Zoekmachine adverteren
  • E-mail marketing
  • Reputatie management
  • Internet adverteren
  • Conversie optimalisatie
  • Sociale media
  • Etc.

Tijd voor Kommunikaasje? Laten we afspreken!

Contact

Verder lezen

artiestenmarketing

3 essentiële tips voor een artiestenwebsite

Zelfs in dit sociale mediatijdperk zijn artiesten websites nog steeds belangrijk. Er is geen andere plek waar je jezelf als artiest duidelijker en persoonlijker kan profileren. Het zou jouw online centrum moeten zijn. Maar, het kan een ontmoedigend proces zijn, vooral als je nog nooit een website hebt gebouwd of niet weet waar je moet…
Verder lezen
interactieve-marketing

4 redenen om interactieve marketing te gebruiken

Vandaag de dag spenderen we uren aan het zeven van triljoenen stukjes informatie, met als resultaat dat onze aandachtsspanne significant bekort is. De gemiddelde mens heeft eigenlijk een kortere aandachtsspanne dan een goudvis. Ik zou willen dat ik daarmee een grapje maakte, maar jammerlijk genoeg is dat niet zo. Goudvissen kunnen zich langer concentreren dan…
Verder lezen
sales-promotion

5 Stappen om alles uit verkooppromotie te halen

Of het nu een coupon is, een weggeefactie, een winkel-brede uitverkoop of een spannende nieuwe wedstrijd, verkooppromotie biedt een van de oudste en meest effectieve manieren om van jouw producten af te komen, naamsbekendheid te genereren en nieuwe klanten aan te trekken. Maar, om van je verkooppromotie een succes te maken, moet je een plan…
Verder lezen
buzz-marketing-blog

5 Reclame modewoorden die klanten niet willen horen

In 2018 zijn klanten slim, goed geïnformeerd en ziek van bepaalde woorden en frasen die al meer dan 100 jaar worden uitgemolken in de reclamewereld. Mensen zijn de marketingclichés moe, zo simpel is het. Dit is de toplijst met woorden en frasen die op klanten overkomen als onoprecht, respectloos of gewoon als leugens. Natuurlijk: Je…
Verder lezen