header-kommunikaasje-sub

Online marketing

Wat maakt online marketing zo mooi?

Internet is een geweldige vorm van marketing dat we eigenlijk nog maar 20 jaar als middel kunnen zien. Het mooie aan online marketing is dat je perfect de investeringen af kan zetten tegen de opbrengsten. Zoekmachinemarketing, online advertising met Google AdWords of dynamische banners, retargeting campagnes of conversieoptimalisatie... Met de juiste kennis kan er eindeloos geoptimaliseerd worden op basis van data.

De mogelijkheden zijn online nagenoeg onbeperkt, maar het vraagt wel een doordachte aanpak. Gestructureerd werken, goede voorbereiding en strikte monitoring maken het verschil tussen betalen en investeren. Wij zorgen dat we continu op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen, testen nieuwe mogelijkheden en kunnen altijd terugvallen op 20 jaar ervaring. Wij gaan graag met u online uw doelen halen!

Schakel ons in voor o.a. de volgende soorten online marketing

  • Online business development
  • Marketing team opzetten
  • Consultancy
  • Training
  • Detachering
  • Technische realisatie
  • Conceptontwikkeling
  • Linkbuilding
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Zoekmachine adverteren
  • E-mail marketing
  • Reputatie management
  • Internet adverteren
  • Conversie optimalisatie
  • Sociale media
  • Etc.

Tijd voor Kommunikaasje? Laten we afspreken!

088-1155649

Bel ons gerust. We luisteren graag!

Contact
Actiemarketing,-5-aandachtspunten

Actiemarketing, 5 aandachtspunten

Op basis van mijn ervaring met een zeer uiteenlopende klantenportefeuille in Noord-Nederland heb ik een lijst van 5 aandachtspunten samengesteld waarvan ik denk dat elke marketeer op de hoogte moet zijn wanneer de actiemarketing strategie bepaald wordt. 1. Alles gaat snel tegenwoordig. Consumenten hebben geen tijd noch de interesse om alle communicatie die merken op…
Verder lezen
sales-promotion

5 Stappen om alles uit verkooppromotie te halen

Of het nu een coupon is, een weggeefactie, een winkel-brede uitverkoop of een spannende nieuwe wedstrijd, verkooppromotie biedt een van de oudste en meest effectieve manieren om van jouw producten af te komen, naamsbekendheid te genereren en nieuwe klanten aan te trekken. Maar, om van je verkooppromotie een succes te maken, moet je een plan…
Verder lezen
interactieve-marketing

4 redenen om interactieve marketing te gebruiken

Vandaag de dag spenderen we uren aan het zeven van triljoenen stukjes informatie, met als resultaat dat onze aandachtsspanne significant bekort is. De gemiddelde mens heeft eigenlijk een kortere aandachtsspanne dan een goudvis. Ik zou willen dat ik daarmee een grapje maakte, maar jammerlijk genoeg is dat niet zo. Goudvissen kunnen zich langer concentreren dan…
Verder lezen
buzz-marketing-blog

5 Reclame modewoorden die klanten niet willen horen

In 2017 zijn klanten slim, goed geïnformeerd, en ziek van bepaalde woorden en frasen die al meer dan 100 jaar worden uitgemolken in de reclamewereld. Mensen zijn de marketing clichés moe, zo simpel is het. Dit is de toplijst met woorden en frasen die op klanten overkomen als onoprecht, respectloos of gewoon als leugens. Natuurlijk:…
Verder lezen